Translate

Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

Το τελειο στηθος και πως το απεκτησα!!!







Η τέλεια κρέμα για αύξηση του στήθους! Κάθε γυναίκα τη χρειάζεται!!

Είμαι τυχερή! Έχω ένα υπέροχο, λεπτό σώμα και όλα όσα ξέρω για τις δίαιτες, προέρχονται από φίλες και γυναικεία περιοδικά. Θα μου πεις ότι είμαι πολύ τυχερή… Ωστόσο, δεν είμαι και τόσο… Τα μακριά πόδια και η επίπεδη κοιλιά είναι πράγματι τέλεια. Αλλά από τη γυναικεία ομορφιά δεν μπορεί να λείπει ένα όμορφο στήθος! Δυστυχώς, δεν είχα ποτέ. Όταν ήμου νεότερη, ήλπιζα, ότι όταν μεγαλώσω, θα φοράω όμορφα φορέματα και μπλούζες με βαθύ ντεκολτέ. Αλλά να, τώρα είμαι 27 ετών και ακόμα ονειρεύομαι το νούμερο Cup B! Έχω ξεχάσει τα φορέματα… τα όμορφα σχέδια δείχνουν άσχημα πάνω μου. Μοιάζω σαν έφηβη. Και κάθε χρόνο γίνεται όλο και πιο ενοχλητικό και απογοητευτικό.

Ένα χρόνο πριν, ξεκίνησα σοβαρά να κάνω μια πλαστική επέμβαση. Εξερεύνησα όλες τις κλινικές της πόλης, μάζεψα πληροφορίες για τις απαιτούμενες εξετάσεις και τις τιμές των εμφυτευμάτων. Ωστόσο, όταν τελικά είχα το ποσό που έπρεπε, φοβήθηκα. Ο γιατρός, παρά τους φόβους μου, δεν ξέσπασε σε γέλια, αντίθετα μου σύστησε να ηρεμήσω και να δοκιμάσω μη χειρουργικές μεθόδους για αυξητική στήθους. Μη φανταστείτε, ότι άρχισα να τρώω κουνουπίδια, να τρίβω το στήθος μου με κόκκινη πιπεριά ή να παίρνω ορμόνες. Ο γιατρός μου σύστησε μια μοναδική κρέμα, η οποία με βοήθησε να λύσω το πρόβλημά μου.  

Ας πούμε λοιπόν “πριν”



και ΜΕΤΑ!



Θα πείτε “Ναι, αυτές οι κρέμες πωλούνται σε κάθε σούπερ μάρκετ, αλλά είναι όλες απάτη”, και πολύ σωστά. Αλλά η κρέμα που χρησιμοποίησα δεν ήταν το συνηθισμένο προϊόν από το ράφι ενός καταστήματος ή φαρμακείου. Ήταν μια ειδική κρέμα, την οποία μπορείς να βρεις μόνο σε κάποιες κλινικές ή παραγγέλνοντάς τη στο Διαδίκτυο. Ονομάζεται “Boots Cream Spa”. Αποφάσισα να εξοικονομήσω χρήματα και γι’ αυτό την παράγγειλα από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Μερικές ημέρες αργότερα, έλαβα ένα όμορφο κουτί με το πολυαναμενόμενο σωληνάριο της κρέμας. Οι οδηγίες ήταν πάρα πολύ απλές: απλώστε δύο φορές την ημέρα, κάνοντας κινήσεις μασάζ, για 5 λεπτά. Η κρέμα έχει ένα απίστευτο άρωμα, έχει ελαφριά σύνθεση και είναι πολύ απαλή, μια πραγματική ευχαρίστηση! Δεν λεκιάζει τα ρούχα και δεν προκαλεί δυσφορία, όταν απλώνεται. Προσωπικά, μου άρεσε το γεγονός ότι είναι πολύ οικονομική, μια σταγόνα στο μέγεθος ενός νομίσματος είναι αρκετή για μία εφαρμογή. Κάνει το στήθος απίστευτα απαλό και ευχάριστο στην αφή, ενυδατωμένο και μεταξένιο. Με λίγα λόγια, η “Boots Cream Spa” ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!


Μια εβδομάδα αργότερα, παρατήρησα τα πρώτα αποτελέσματα: το σχήμα του στήθους είχε αλλάξει, είχε γίνει πιο ανορθωμένο και στρογγυλό. Έδειχνε μάλιστα και ελαφρώς μεγαλύτερο! Έκατσα μπροστά στον καθρέφτη, για μια ώρα, θαυμάζοντάς το, δεν ήταν ποτές τόσο μεγάλο και όμορφο! Φαίνεται τελικά, ότι ακόμα και ένα μικρό μέγεθος μπορεί να είναι ελκυστικό!


Ο καιρός περνούσε. Πέρασε ένας ολόκληρος μήνας, αφότου ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την “Boots Cream Spa”. Το μαγικό σωληνάριο ήταν άδειο. Αλλά δεν ανησύχησα καθόλου, καθώς πέτυχα το στόχο μου! Μέχρι πρόσφατα, το μέγεθος του στήθους μου ήταν με το ζόρι ένα A και τώρα είναι ένα γεμάτο C! Μόλις σε ένα μήνα, και ως δια μαγείας, το στήθος μου μεγάλωσε δύο ολόκληρα νούμερα!

Και Μετα!!!


Οι περισσότερες από εσάς είστε τυχερές γιατί ένα τέτοιο στήθος σας το έχει χαρίσει απλόχερα η μητέρα φύση. Αλλά για μένα, είναι ένα πραγματικό θαύμα, ούτε στα όνειρά μου δεν φανταζόμουν κάτι τέτοιο! Επιπλέον, το στήθος μου πλέον φαίνεται υπέροχο: είναι ψηλά, σφιχτό και σφριγηλό. Τώρα, μπορώ ακόμα και να μη φοράω σουτιέν και νιώθω απίστευτα σέξι! Οτιδήποτε και να φορέσω, είτε είναι αθλητικό φανελάκι, είτε είναι κομψό φόρεμα, δείχνω υπέροχη! Σε ευχαριστώ “Boots Cream Spa”! Η αυτοπεποίθησή μου έχει εκτοξευτεί. Φυσικά! Τώρα οι άνδρες γυρνούν τα κεφάλια τους όταν περνάω ;)
Τωρα ειμαι μια απολαυση ενα θαυμα!!!