Translate

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Οι ερωτικές ΙΣΤΟΡΙΕΣ που μας έκαναν να… ανατριχιάσουμε! (PHOTOS)






Mερικά καυτά αποσπάσματα από το βιβλίο «Beautiful Bastard» που μας έκανε να… ανατριχιάσουμε!

Κλοέ: Έκλεισε το καινούριο μου εσώρουχο μες στη γροθιά του. Ήταν τρελό, αλλά ήθελα να μου το σκίσει. Το ωμό πάθος που υπήρχε ανάμεσά μας δεν θύμιζε σε τίποτα ό,τι είχα ζήσει στο παρελθόν. Δεν ήθελα να κάνει πίσω. Χωρίς να πει λέξη, μου το έσκισε. Ο πόνος που ένιωθα καθώς το ύφασμα έγδερνε το δέρμα μου μεγάλωσε ακόμα περισσότερο την ηδονή μου.

Ράιαν: Έτσι είχαν τα πράγματα: Ένιωθα ότι μου ανήκε. Σαν να ήταν το παιχνίδι μου. Κρατούσα τα άλλα αγόρια μακριά για να μην παίξουν μαζί της.
Κλόε: «Πες το! Θέλεις να τελειώσεις, δεσποινίς Μιλς; Απάντησέ μου, διαφορετικά
θα σε βάλω να με γλείψεις» είπε μέσα από τα δόντια του, μπαίνοντας όλο και πιο βαθιά μέσα μου με κάθε του ώθηση.

Ράιαν: Δεν ήθελα τίποτα περισσότερο από το να χαθώ μέσα της. Ήξερα όμως ότι δεν μπορούσα να το σταματήσω. Είχα γίνει ένα τζάνκι που ζούσε για την επόμενη δόση του. Η τέλεια ζωή μου κατέρρεε και το μόνο που με ένοιαζε ήταν να τη νιώθω πάνω μου.

Κλόε: Το σώμα μου ήταν απόλυτα συγχρονισμένο με το δικό του. Αντιδρούσε σε κάθε του βλέμμα, άγγιγμα, ήχο. Μισούσα και ταυτόχρονα αγαπούσα το πώς με έκανε να νιώθω. Δεν είμαι άτομο που χάνει εύκολα τον έλεγχο, αλλά όταν με άγγιζε αφηνόμουν ευχαρίστως. «Σου αρέσει να νιώθεις τα δόντια μου στο δέρμα σου;» με ρώτησε αναπνέοντας βιαστικά. «Φαντασιώνεσαι πού αλλού θα μπορούσα να σε δαγκώσω;». Τον απομάκρυνα με μια σπρωξιά στο στήθος και τον κοίταξα επίμονα. Του είπα: «Δεν έχεις μάθει πότε να το βουλώνεις, έτσι;».
Κλόε: «Πες το! Θέλεις να τελειώσεις, δεσποινίς Μιλς; Απάντησέ μου, διαφορετικά
θα σε βάλω να με γλείψεις» είπε μέσα από τα δόντια του, μπαίνοντας όλο και πιο βαθιά μέσα μου με κάθε του ώθηση.