Translate

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Με άρωμα «Chanel 5» Το διαφημιστικό υπερθέαμα



Το διαφημιστικό υπερθέαμα δια χειρός Μπαζ Λούρμαν για τη «Chanel No 5» διήρκησε 3 λεπτά και είναι το ακριβότερο σποτ όλων των εποχών. Η εταιρία Chanel ξόδεψε τα μαλλιά της κεφαλής της (28 εκ. δολάρια) προκειμένου να διαφημίσει το θρυλικό άρωμα του οίκου.


Ο μόλις βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης του «Moulin Rouge», Μπαζ Λούρμαν, δημιούργησε δύο εκδοχές του διαφημιστικού, μία τρίλεπτη και μία 30 δευτερολέπτων, που κόστισαν 28 εκατ. δολάρια, με το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας, Νικόλ Κίντμαν, να εισπράττει τα 3,5 εκατ. δολάρια.